Drodzy Rodzice i Uczniowie klas pierwszych. Oto garść informacji organizacyjnych przed wyjazdem do Sielpii, w środę 18.09.2024 roku.
Zbiórka 8:30, miejsce: parking pod klubem muzycznym Progresja
Fort Wola 22, 01-258 Warszawa
powrót około 15:00-16:00, miejsce: parking pod klubem muzycznym Progresja
LISTA RZECZY DO ZABRANIA:
– dowód, legitymacja (może być ta ze szkoły podstawowej)
– leki (przyjmowane stale, na chorobę lokomocyjną, ewentualnie na ból głowy/brzucha/ przeziębienie)
– butelka na wodę
– kosmetyki, ręczniki, klapki
– wygodne buty oraz strój sportowy (odpowiednie na park linowy )
– kurtka przeciwdeszczowa, parasol
– plecak, nakrycie głowy
– notatnik, PRZYBORY SZKOLNE (flamastry, kredki, długopisy)
– odpowiednio dobrana odzież (wieczory są tam chłodne)
– kieszonkowe
– przekąski
– koc /mata (zamierzamy czas spędzać na zewnątrz 🙂
– gry planszowe, karty
*szkoła nie ponosi odpowiedzialności za zgubione rzeczy uczniów