Wyjazd do Sielpii – informacje organizacyjne dla klas 1

Drodzy Rodzice i Uczniowie klas pierwszych. Oto garść informacji organizacyjnych przed wyjazdem do Sielpii, w środę 18.09.2024 roku.

Zbiórka 8:30, miejsce: parking pod klubem muzycznym Progresja

Fort Wola 22, 01-258 Warszawa 

powrót około 15:00-16:00, miejsce: parking pod klubem muzycznym Progresja 

LISTA RZECZY DO ZABRANIA:

– dowód, legitymacja (może być ta ze szkoły podstawowej)

– leki (przyjmowane stale, na chorobę lokomocyjną, ewentualnie na ból głowy/brzucha/ przeziębienie)

– butelka na wodę

– kosmetyki, ręczniki, klapki

– wygodne buty oraz strój sportowy (odpowiednie na park linowy ) 

– kurtka przeciwdeszczowa, parasol

– plecak, nakrycie głowy 

– notatnik, PRZYBORY SZKOLNE  (flamastry, kredki, długopisy)

– odpowiednio dobrana odzież (wieczory są tam chłodne)

– kieszonkowe

– przekąski

– koc /mata (zamierzamy czas spędzać na zewnątrz 🙂

– gry planszowe, karty 

*szkoła nie ponosi odpowiedzialności za zgubione rzeczy uczniów